CUSTOMER JOURNEY FRYSLÂN

Welke reis legt een bezoeker in Fryslân af? Deze klantreis begint al vóór het bezoek aan Fryslân en eindigt pas als iemand zijn koffers weer heeft uitgepakt en of zijn reis aan anderen vertelt. In dit project brengen we aan de hand van vier touch points de klantreis van de toerist in Fryslân door middel van (big)-data in kaart. De touch points zijn: zoeken, boeken, bezoeken en vloeken. Zo krijgen we inzicht in het zoek- en boek gedrag. Vervolgens brengen we het bezoek van de toerist in kaart. Wat zijn de bewegingen van de Friese toerist? En uiteindelijk: hoe heeft de toerist het bezoek aan Fryslân ervaren?

Klik hierboven

om de folder van dit project

te downloaden.

Klik hierboven

om het programmaplan

te downloaden.

PLANNING TOERISME

PARTNERS

MEEDOEN?

Laat dit ons weten!

Zoek contact met Jasper Heslinga. Hij is programmaleider bij DataFryslân en leidt dit project.

Share This